Få optimeret din webshop til at følge kundernes behov

Foto: Annoncør

Annoncørbetalt indhold

Kunne du godt tænke dig at møde dine kunder i øjenhøjde og lytte til deres behov? Det er altid positivt, hvis man er i stand til at gøre noget, som kunderne er glade for. Hvis du har en relativt nyopstartet virksomhed, der er begyndt at få fart på, så har du med garanti også lagt mærke til, at der er nogle processer, der er nødvendige at optimere. En af disse ting er fragten.

Shopify Tracking og shipping er din måde at sørge for, at kunderne og du selv får adgang til en lækker fragtintegration på din webshop. Det betyder grundlæggende for dig, at du ikke længere manuelt skal sørge for fragt. Heldigvis betyder det ikke, at du behøver at skifte leverandør – du kan blot koble din foretrukne leverandør sammen med integrationen, så det hele forløber automatisk. Samtidig får kunderne og du selv mulighed for at tracke de varer, der sendes ud.

Optimer SEO og tilstedeværelse

En webshop er nødt til at følge med strømmen, hvis den skal kunne konkurrere med alle de andre virksomheder, der er på markedet, og som måske tilbyder produkter, der ligner dine. Derfor kan det godt betale sig for dig at kigge på søgemaskineoptimering – også kendt som SEO – og se på, hvad du kan gøre, for at du kommer øverst i søgeresultaterne.

Det er den måde, du får de besøgende til at svinge ind forbi netop din hjemmeside – og så nytter det ikke noget, hvis den rent logisk ikke er bygget op, så den giver mening. Det kan godt være, du får besøgende – men for at du aktivt gør dem til kunder, er du nødt til at have en tiltalende side, som man får lyst til at handle hos. Og det betyder blandt andet, at der skal være ordreautomatisering og en nem måde at bestille og følge fragten af varer på.